BEDRIJFSPAND

Met DES krijgt de receptionist(e) van uw bedrijf de middelen om uw gasten nog meer service gericht te ontvangen en te begeleiden bij diens afspraak. Tevens behoud de receptie met DES het maximale overzicht over uw gastenstroom, de bezettingsgraad van meetingrooms en middelen.

Met DES maakt u toegang verlenen eenvoudig en toch gecontroleerd.

De DES omgeving is een voor u als klant gehoste cloud-oplossing. Dit betekent zoveel dat er op de bedrijfslocatie geen fysieke servers of andere apparatuur staat.
De omgeving wordt door DES middels een Service & Support overeenkomst onderhouden.
Onderhoud en eventuele software updates worden periodiek en gepland uitgevoerd waarvan u als klant ruim vooraf geïnformeerd wordt over welke update(s) en welke impact dit eventueel heeft tijdens de werkzaamheden.

Voordelen van DES in uw bedrijfspand:

Hoog servicesniveau voor uw bezoekers
Een actuele BHV - lijst
Koppeling naar deur, schuifdeur, hek, etc
Intercom functie
Koppeling met brandmeldsysteem
Informatie voorziening medewerkers via webportal
Storingsmelding medewerkers via webportal


Neem nu contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over de technisch- en functionele mogelijkheden en hoe DES in uw pand is te implementeren.

Contact